Wednesday, January 19, 2011

برسهای ارایشی

 
چند نظر در مورد برسهای ارایشی مارک گووش دارم

برس فاندیشن خیلی خوبی دارد .چون خیلی نرم است و کریم ارایشی را روی صورت خوب پخش میکند.براحتی هم تمیز می‌شود و برسی است ارزان و با دوام زیاد وخوش دست و سبک




برس بنانه (موزی ) شکل است و کارش این است وقتی پشت چشم را با مداد مشکی هر رنگ دیگری بخواهید پخش کنید که خط نیاندازد.برس جالبی نیست چون در حین استفاده از این برس حالت سیخ زدن دارد که چشم شخص مورد نظر را اذیت میکند.





.برسهای سایه هایش جالب هستند





برسهای فاندیشن میکاپ فور ایور را هم خیلی دوست دارم چون خیلی نرم و خیلی با آن‌ها راحت می‌شود کار کرد .مثلا برس فاندیش یا کانسیلر آن خیلی نرم .سبک و راحت فاندیش را پخش میکند و راحت هم تمیز میشود.



.برس (بنانه )یا مدل (موزی ) خیلی عالی دارد.چون با کشیدن مداد مشکی یا هر رنگ دیگری راحت انرا پخش کرده بدون اینکه چشمها را اذیت کند. اصلا هیچی احساس زبری نمی کنید.. و اما برس میکس کردن سایه‌ها خارق العاده هستند. خوش دست با دوام و بعد از هر سایه زدن سریع تمیز می شود.




 برس ای لاینر میکاپ فور ایور عاشق اش هستم. من بعد از 3 سال که از این برس استفاده میکنم مثل روز اولش است .بدون اینکه موهای برس از هم جدا شوند. انقدر که راحت می‌توانم با آن خط چشم را بکشم با ای لاینر های دیگر نمی‌توانم این کار را انجام بدهم






No comments:

Post a Comment