Sunday, January 9, 2011

رنگ مو ویزو

های .امروز می خواهم در مورد رنگ مو بگویم شاید بدرد شما بخورد.. روزی که در اموزشگاه بمن یاد دادند چطور رنگ کنم و گفتند از رنگ کادوس استفاده کنید . و من بعد از چند بار استفاده دیدیم رنگ کادوس یک تن قرمزی دارد منظورم رنگهای طبیعی ان وخوشم نیامد .دنبال ان بودم چطور رنگ کنم که موها تن قرمزی نداشته باشند..البته اگر بخواهید رنگ مسی یا قرمز انجام بدهید ان یک چیز دیگری است.

رنگی را پیدا کردم که واقعا معجزه می کند!



عشق من است تا حالا مثل این مارک ندیدم یا شاید بتوان گفت ایگورویال که باز من صد درصد قبولش ندارم.اسم مارک  رنگ (ویزو  ) است که با جرات میتوانم بگویم که بهترین باز دهی را داشته


اول از همه اگر بخواهید از سری رنگهای طبیعی استفاده کنید که همان شماره 1 الی 10 می باشد خیلی عالی است .. موهای خودم وخانواده ام و مشتریهایم را تا الان که رنگ کردم بی نهایت راضی بودند. ..اول از همه موهای ما خاور میانه هم مشکی است و هم ضخیم و مثل اروپاییها براحتی رنگ باز نمیکند یا اگر هم رنگ باز کند تن قرمز را دارد.

. اگربخواهم با رنگ موها را روشن کنم و تن قرمزی هم نداشته باشد از رنگی که تن ان خاکستری است استفاده می کنم.. شاید شما بگویید ما هم این کار می کنیم و کار جدیدی نیست.. من خیلی از مشتریهایم را دیدیم که می گویند رفتیم ارایشگاه برایمان رنگ پلاتینه در بیاورند ولی بعد چند بار شستن یا تن زرد دارد یا به تن قرمز می خورد .. من این کار را با رنگ ویزو انجام دادم و هر بار انرا بشویید رنگش روشنتر و زبیاتر می شود..


شما اگر رنگهای ویزو را ببینید و یکبار با ان  کار کنید .فرق را خواهید فهمید.رنگهای خاکستری ان که از 1.1 تا 10.1 شروع می شود
 واقعا نمونه است و رنگ 1000.2 ان که رنگ مرواریدی است که روشن کننده است خیلی زبیا در می اید .. خلاصه بگویم اگر بخواهید یک مو پلاتینه زبیا یا خاکستری  روشن خیلی زبیایی داشته باشید که تن زرد یا قرمز نداشته باشد.

. اول بهتر است با پودر دلکره  ویزو و اکسیدان ان موها را روشن کنید .این پودر دلکره هم معجزه می کند هم موها سریع روشن می شوند واحتمال که تن قرمز داشته باشد خیلی خیلی کم یا بهتر بگویم اصلا نیست
..موهای ما شرقی ها مشکل است براحتی باز شود شما با این پودر به نتیجه عالی خواهید رسید البته با اکسیدان 9 در صد ان یا 12 در صد که دیگه عالی است..روی جعبه پودر دلکره شرح داده که چند درجه می خواهید روشن کنید و چه اکسیدانی استفاده کنید  از همه مهتر اینکه قیمتش خیلی مناسب و ارزان است..منظورم قیمت رنگها


.

. من از ان روز می ترسم که این رنگ را اینجا نیاورند.. چون هنوز کسی با این رنگ کار نکرده که بازار خوبی داشته باشدو شاید هنوز این رنگ  که معجزه می کند را کشف نکرده اند .. چون ما ارایشگران همیشه ترس از امتحان کردن رنگها داریم


..اگر با رنگی شروع کردیم حاضر به امتحان کردن رنگ دیگری نیستیم ..من خیلی از این رنگها را با اکسیدان ان خریدم و نگهداری می کنم .. چون ممکن است دیگر از این رنگ نیاید .. ولی پودر دکلره ان در بازار است و جای نگرانی نیست


..دوستان عزیزم یک مسله مهم که دوست دارم شما را در جریان بگذارم این است که 1-سعی نکنید همه موهای مشکی خود را یک روزه بلوند روشن کنیدچون خیلی به موها ضربه زده .ممکن است موهای شما از نوع خفیف باشد یا دیر به دیر رشد کند یا احیانا تصوری را که قبل از بلوند کردن داشتید بعد از ان نداشته باشید


..چون عوض کردن رنگ مشکی به بلوند ممکن است به صورت ما که چشمان مشکی یا تیره داریم نیاید..یا براحتی نتوانیم رنگ جدید را قبول کنیم .چون سالها موهایمان تیره بود...2-هیچوقت سعی نکنید موهایتان را با پودر دلکره و اکسیدان شماره بالا روشن کرده.اجازه ندهید ارایشگاهها با گذاشتن پودر دکلره موهایتان را به زیر سشوار برده.اگر موهایتان را دوست دارید و انها را برای سالها می خواهید .خیلی مواظب باشید.علتش را بالا برایتان شرح دادم

.3-از تجربیاتم بگویم اگر موهایتان طبیعی است و تا الان رنگ نکردید..بهترین روش روشن کردن تدریجی موها.این است که اگر موهای مشکی یا قهوه ای تیره دارید .می توانید چارت رنگ ویزو را باز کرده و یک رنگ قهوه ای روشن برای موهای مشکی و یا اگر رنگ گرم طلایی را دوست دارید که باز تن طلایی بدی ندارد و تن خاکستری که در رنگ طلایی است و زبیایی به خصوصی به موها می دهد

..میتوانید بطریقه مش یا همان های لایت دراورده ..این روشی که خودم در کارم استفاده کردم این خوبی را دارد که به همه گروه سنی و همه شخصیاتها و همه قشر کارمندی میخورد...و در ضمن رنگ مارک ویزو موها را خشک نمی کند ولی بوی قوی دارد البته برای من ارایشگر که در حال مخلوط کردن رنگ هستم ولی وقتی رنگ را به سر می زنیم دیگر ان بو را ندارد

...من موهای دخترم را اولین بار با رنگ و به صورت مش یا همان های لایت روشن کردم.موهایش مشکی بود و کم کم رنگ موهایش را روشن کرده اون رنگی که خودش دوست دارد که همان رنگ قهوه ای خیلی روشن خاکستری است و واقعا راضی راضی است وهمیشه از خواب بیدار می شود یا موهایش را سشوار می کشد من را می بوسد و می گوید مامان خیلی خیلی خیلی ممنون از رنگ زبیایی که انجام دادی. و هر کس موهای  او را می بیند خیلی خوشش می اید

اين عكس جنيفر لاو است كه ىخترم رنگ موهاي انرا خواسته بود و من برايش ىقيقا مثل همين ىر اوردم فقط با رنگ


 ..و دختر دیگرم که موهایش را مش بلوند خیلی روشن با تن خاکستری کرده بودم و زمینه موهایش قهوه ای تیره بود و از من خواست زمنیه را روشن کنم و این کار را کردم واقعا لذت  برد و هر کس موهایش را   می دید.واقعا خوششان می امد.. اینها را میگویم نه بخاطر اینکه من مادرشان هستم و از خودم تعریف کنم... من عاشق کارم هستم.


اين عكس كيم كاردشين است كه ان ىخترم رنگ موهاي انرا خواسته بود و من برايش زمينه موهايش را مثل همين روشن كردم فقط با رنگ



No comments:

Post a Comment