Friday, January 7, 2011

Artdeco Foundation فاندیشن ارتدیکو






 فاندیشن ارتدیکو ,در طول روز احتیاج به تجدید فاندیشن نخواهید داشت. این نوع فاندیشن برای انواع پوستها 

من از این فاندیشن استفاده کردم و واقعا راضی هستم .روی پوست را خوب می پوشاند و هم احساس سنگینی روی پوست نمی کنید .. برای کسانی چون من مجبور به استفاده روزانه از فاندیشن هستند . پیشنهاد می کنم ....پوستم خشک است و با 2 الی 3 نقطه از این فاندیشن تمام صورتم را پوشانده و  کارش عالی است..من برای مشتریهایم که پوست خشکی داشتند و فاندیشن طبیعی  می
خواستند استفاده کردم که خیلی راضی بودند.برای پوست خشک و چرب می توان اين فاندیشن را استفاده كرد  

در ضمن قيمتش هم مناسب براي همه است

Oil free long-lasting (medium coverage) spf 20, for natural matt finish.

I've used this foundation and to be honestly I'm quite pleased with it. The coverage level is good and it feels light on the skin. I highly recomend this foundation for usage on a daily basis. I have clear yet dry skin so 2 to 3 drops of this foundation does the trick. I've used this on clients with dry skin and it worked and it actually looks quite natural. This foundation can be used on most skin types and it is also budget friendly.

No comments:

Post a Comment